Postavit skutečně užitečnou webovou stránku, ale nebude vůbec jednoduché. Fungující web musí dodržovat alespoň pár základních podmínek. Začínaje logickým umístění grafický elementů, přes vhodné texty, nepřeplácanou grafiku, optimální stavbu atd. Uvažovat o tom, že poprosíte kamaráda nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu poslepoval webové stránky, určitě už nikdo nebude. Využijte raději profesionální tvůrce www stránek, ti určitě následují moderní trendy a přání svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která vše zajistí, zkuste se v pohodě obrátit na specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a stále budou) základem seo, eventuálně spíše, faktory působící na hodnocení internetových stránek a tedy i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Ale nyní už bývá zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Můžeme objevit, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Mnoho provozovatelů webů vrážejí velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě dobré, ale jestliže webová stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to vyhozené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků stejně nám nic nepřináší. A je pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tolik dáváme do propagace a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.